17 Ağustos 2011 Çarşamba

Taşındık

Bir apartman dairesine 6 Ağustosta taşındık ama hala daha işler bitmedi. Dün nihayet telefon ve 40 megabit sınırsız internet bağlandı... Türkiye'deki son aboneliğim 1 megabit sınırsızdı. Toplamda ödediğim ücret Türkiye'deki ile neredeyse aynı gibi. Yalnız TV işi sıktı biraz. Binada normal anten için priz var ama çalışmıyor. Kendin anten de takamıyorsun. İlla bir dijital TV abonesi olunacak. Az daha BT'nin sistemini alıyordum son anda uyandım. Normal antenin varsa çalışıyormuş. Yine dönüp dolaşıp SKY alacağız herhalde. O da ayda £19.95 kaçacak demektir.

Bu konuda çok kısır bir ortam var. Apartmanlarda zaten senin birşey takman imkansız gibi birşey. Türk kanallarını zaten geçtim ama normal TV için bu kadar uğraşacağımı sanmıyordum.
Neyse bugün görüşüp bir şekilde çözeceğiz konuyu.

Taşındığım için polis kaydının güncellenmesi gerekiyordu. Yerel bir polis karakoluna gittim herhangi bir kanıt da istemeden hemen güncelleyiverdiler. Sadece polis kaydımın kağıdını aldı, yeni adresimi ve ne zaman taşındığımı sordu o kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder