16 Ocak 2015 Cuma

Iste gene basliyoruz. (Vizeye)

Eveeet artik Ankara Anlasmasi bitiyor ve "Unlimited Leave To Remain" veya yaygin adiyla "Indefinite" yani SINIRSIZ oturma vizesine sira geliyor. Bu vize herseyden onemli cunku artik butun hersey degisecek.

Mayista bitecek olan vize icin calismaya resmen basladik. Yine Gok Immigration Office ile calisma karari aldim. Sonucta Deniz Bey'i ve isi ciddiyetle ise almasini onceki tecrubelerimden biliyorum.

Henuz zaman genisken herseyi sakin sakin yapmakta fayda var. Bu sefer olumsuz olabilecek birsey varsa onceden bilip onlem almak icin biraz zamanimin olmasini ve strese girmemeyi istiyorum.

Dun gecemi scanner basinda gecirdim.. Hemen hemen herseyin scan edilmis hali elimde olmasina ragmen hersey tekrar scan edip temiz ve duzenli bir sekilde OneDrive'a attim. Sonra bu linki de Deniz Bey ile paylastim. Boylece resmen hazirlanmaya baslamis olduk.

Kontrati degistiriyor olmak beni ciddi manada rahatlatti. En cok stres yaptigim konu cok uzun suredir ayni kontratta kalmakti. Bu sadece vize icin degil normalde de sorun olabilen bir konu.

Simdilik sadece basit bazi evraklarla basladik ama biliyorum ki bu evrak talepleri kisa zamanda klasor boyuna gelecektir. Altindan kalkabilmek ve istenilenleri bir cirpida bulabilmek icin bu sefer taranmis olan herseyi kilgili klasorlerde internet uzerinde tutup istenildiginde cep telefonundan bile gonderilebilecek sekilde saklamak istiyorum. Bir klasorde de istenilen herseyin orjinal kopyalarini biriktirip 4 senede 7 klasore ulasmis olan evrak daginda bogulmamayi dusunuyorum.

Normalde bu kadar evrak tutmak belki gereksiz ancak neyi ne zaman isteyeceklerini bilemiyorum ki. O yuzden hemen herseyi tasnif edip dosyaladim.

Bu sondan bir onceki ama en onemli viraja dair yasadiklarimi da an be an sizlerle paylasacagim. Bu blogu yazmaya baslayali 4 seneden fazla olmus olmasina inanamiyorum bazen. Her gectigim adimi hem size hem kendime referans olmasi adina yazmaya calistim. Umarim faydali oluyordur. Bazi takipcilerimin benimle temasa gecmesinden anladigim kadariyla en azindan bosluga konusmuyormusum. (Tesekkurler Koray, Sercan, Kubra :) )


3 yorum:

  1. Abim umarim biran once butun sikintilarin biter bizde senin gibi guzel adimlar atar ve basarili sonuclar aliriz :)

    YanıtlaSil
  2. Bu arada Takip etmek ne kelime.uzun bir sure yazmamanizdan sonra linkedn ordan facebook ordan internette sari cizmeli mehmet aga arar gibi manchester web design macrop ali iybar yazip sonunda sirket mailinize ulasip oraya yazmistim.sonunda ama ulasmistim size:)

    YanıtlaSil
  3. merhaba acil bir sey soracaktim bana haloooooo@hotmail.de adresinden ulasir misiniz ? Macrop Bey ? Tesekkürler - Baran

    YanıtlaSil