23 Ocak 2015 Cuma

Is Degisikligi Son Asamalar

Malum is degistiriyorum ve bu hafta icinde bildirmem gereken banka hesap numarasini biraz once hafta bitmeden alip araci sirkete bildirdim.

Gecen sefer kontrati direk simdiki calistigim sirketle yapmistim ve onlar illa sole trader (sahis sirketi) olmam gerekliliginde israr etmislerdi. Bu yuzden simdiye kadar burada kurdugum sirket hep sole trader olarak kaldiydi.

Simdi Vertical IT uzerinden bir kontratli is buldum ve isleyis su sekilde degisti.

  1. Limited sirket olmami istiyorlar
  2. Banka hesabinin da bu limited sirket icin acilmis bir banka hesabi olmasi gerekiyor.
  3. Vertical IT'nin temin ettigi bir portala kayit oluyorum
  4. Haftalik calisma saatlerimi giriyorum
  5. Bunlar calistigim sirketce onaylaniyor
  6. Sonra aylik faturayi portal uzerinde olusturuyorum
  7. Yine calistigim sirketce onaylaniyor
  8. Parayi bana Vertical IT yatiriyor. 

Yani aslinda sanki ben Vertical IT'ye calisiyorum onlar da beni baska bir sirkete kiraliyorlar gibi.

Limited sirket donusumu sirasinda guncellenmesi gereken bilgiler

  • Sirket acilisi ve muhasebeci sozlesmesi
  • Virtual Office Kira Sozlesmesi 
  • Business insurance 
  • Banka hesabi
Biraz once Virtual Office'i kiraladigim yer ile gorustum. Adres degistirmek istedigini belirten bir mektup yaz scan et, maille, tamamdir dediler. (iste boyle yanlarini cok seviyorum buranin)

Bunlarin disinda Home Office'e bir mektup yaziliyormus ama bunun detayini tam bilmiyorum zira Deniz Bey benim adima gonderiyor. 

Ilk gun icin saat kacta kiminle gorusecegim ve ne giyecegim bilgileri de geldi. "casual" (kot & tisort tamammis)

Simdi su andaki is yerimdeki son toplantima girip bir veda konusmasi yapacagim ve surec tamamlanacak. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder