29 Kasım 2010 Pazartesi

Geri Sayımdayız

Eşimle gitmek hakkındaki tartışmalarda gitgeller devam etse de en son "gidiyoruz" da kaldık. Böyle olunca planladığımız tarihe geri sayımda 2 ay kalmış oluyor. Ben de bu 2 ayı maksimum değerlendirebilmek adına önce diş tedavilerine başladım. Orada bu konu biraz sıkıntılıymış diye duymuştum. Burada işsizlik için işkur'un verdiği belgenin 6 ay süresi varken en azından ağzımda şimdiye kadar para ve zaman sıkıntısından erteleyip durduğum çekme köprü dolgu işlerini halledeyim dedim. Yaklaşık olarak bitmesi de gitme tarihinde falan olacak sanırım.

Bir diğer konu da giderayak burada kapsamlı bir web projesine girip yıllık bakım ücreti almak. Böylece gittiğimde en azından 10 ay için ev kiramı çıkartmış olacağım. Bugün işin detayları geldi. Oldukça zaman alacak bir konu ama nasıl olsa full time bütün zamanımı buna ayırabilirim. Zaten bunun gibi 4 iş olsa kasmaya bile gerek kalmadan rahatlıkla yaşanabilir. Bir de orada tutacak sektörü yakalayabilsem nefis olurdu. Kendi işimi yaptığım son zamanlarda mesela otomobil sektöründe bayilerin web sitelerinde pazar lideri olmuştum. Şimdi orası için de böyle bir konu beni çok rahatlatır.

Öte yandan kendime açacağım şirket için web sitemi hazırlamaya başladım. Bu siteyi aynı zamanda CRM ve Help Desk öğeleri içerecek şekilde yapıyorum ki gerek Türkiye'den gerek İngiltereden bundan sonra yaptığım işleri yönetmek daha kolay olsun. içine az paralar getirebilecek servisler de ekliyorum. 10 pound 20 pound gibi rakamlar getirecekler ama sürümü olabilecek konular. Beni uğraştırmadan kendi kendine böyle bir paranın geliyor olması güzel olur. Ayrıca web sitesi yönetim paneli olan "webmin 5.0" da yolda. Çoklu dil desteği ile sistemi geliştiriyorum ki hem Türkiye'de hem İngiltere'de yapılabilecek işleri kapsasın. Çünkü önceki tecrübelerimden biliyorum ki böyle bir panel elimde olduğunda neredeyse yarı yarıya zamandan kazandırıyor.

Bu günden itibaren sıkı bir çalışma zamanı beni bekliyor. Başarısızlığı düşünmemek işin anahtarı sanırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder