5 Kasım 2015 Perşembe

Bu Blogun Hikayesi

Ingiltere'ye gelme fikri, fikirlikten cikip plana donusmeye basladigi ilk gunlerde yaptigim arastirmalarin ve planlarin notlarini bir yerlere yazmam gerekiyordu. O gunlerde kimsenin bulamayacagi acayip bir isim secip bir blog acmak ve herseyi buraya yazmak birden cok mantikli geldi.

Sonra basladim yazmaya. Birgun birilerinin okuyabileceginden cok ileride ne planlamistim, ne gerceklesti karsilastirmasi yapmak, aradan gecen zamanda neyi yapip neyi yapmadigimi hatirlamak, daha da onemlisi neyi nasil yaptigimin bir guncesini olusturmak istiyordum.

O yuzden web adresleri gibi detaylari atlamadim. Ilk bir iki sene zaten benden baska da giren olmadi buraya. Aramalarda kolay bulunamiyordum sanirim. Sonralari yavas yavas bulunmaya basladim. Bir kac yorum geldi sonra. Benim gectigim yollardan gecmek isteyenler fikir sormak bilgi edinmek icin bana ulasmaya calistilar. Mail adresimi isi bilenler bir sekilde buluyordu ama sonra acikca yazdim ki bari bu yoldan gecmek isteyenlere kucuk bir faydam olsun.

Her gun birkac kisi mutlaka birseyler soruyor. Okuyucularin bu blogu bir iki sayfa okuyup kenara koymadiklarini her detayi dikkatlice okuduklarini gelen maillerden anliyorum. Bazen uslup hic hoslanmadigim sekilde laubali bile oluyor ama istisnasiz herkese cevap vereye calisiyorum. O zor donemeclerde benim o zamanlar kolaylikla bulamadigim cevaplari almanin ne kadar onemli oldugunu biliyorum.

Yalniz bazi konularda size yardimci olmam imkansiz. Basimdan gecmemis bir deneyim icin size  sadece duyduklarimi aktarabilirim, kendi is kolum haric diger is kollarinda piyasa nedir veya nasil is yapilir cok hakim degilim. Hangi sehirde kaca gecinilir gibi bir detayi veremem. Sadece kendi yasadigim sehir icin bu ongorude bulunabilirim. Gelen herkes kendi hikayesini yazsa cok daha genis bir kaynaga sahip oluruz. O yuzden gelmeyi dusunen arkadaslar da kendi bloglarini yazmaya baslasinlar. Her zaman gelmek gerekmiyor. en bastan yazin ki nerede vaz gecildigi de gorulsun.

Bir de unutmayin ben profesyonel olarak bu isi yapmiyorum,

4 yorum:

  1. Evet cok dogru soyluyorsunuz.yanilmiyorsam ben de 2 sene once yada daha once ingiltereyi kafaya taktigim zaman hasbelkader bulmustum sayfanizi.ama uslubunuz ve yardimci tavriniz cok iyiydi.sonra tabii askiya aldik tum süreci. Gerci kotu yaptik diye dusunuyorum ama o da bizim kismetimiz.neyse...size cok zor ulasmistim.arama motorunu bozacaktim nerdeyse.yazilarinizi halen merakla bekliyor ve takip ediyorum.lütfen devam edin.her nekadar durup durup "gitseydim simdi 2 senem bitmisti"deyip gidemesemde sizin yazilarinizla biraz bilgi tazeliyorum.bazen taa en basa dönüp sizin ilk donemdeki karar asamanizi ve cesaretinizi tekrar tekrar takdir ediyorum.tekrar tesekkurler...

    YanıtlaSil
  2. Ya evet Sercan Bey. Siz bana ilk ulasanlardan biriydiniz. Hakkinizda hayirlisi olsun ne diyelim. Ovguleriniz icin tesekkurler

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar, Adım Yaşar. Bu bloğu bulduğum için kendimi çok şanslı hissediyorum. Tam 4 saattir büyük bir heyecan ve hevesle sayfanızı okuyorum. daha 2014 yılına kadar gelebildim. Sizde kendimle alakalı o kadar ortak nokta buldum ki anlatması çok güç. Yazılarınızı bitirince size tekrar yazağım. Çok teşekkürler zaman ayırıp bu güzel bilgileri bizlerle paylaştığınız için.

    YanıtlaSil
  4. Ovguleriniz icin tesekkurler.

    YanıtlaSil