22 Ekim 2015 Perşembe

Yine yeni bir is

Bir onceki kontratimin eylul basinda dolmasindan sonra Bu haftanin basinda yeni bir kontrat imzalayarak yeni isime basladim. O kadar cok is degistirmisim ki artik herseyi fazlasiyla kaniksamisim herhalde. Hayatimda ilk defa bir kamu kurulusunda calisiyor olmama ragmen bu ulkede bunun cok da farkli olmadigini gordum. Bilgisayar olarak bana devasa bir laptop ayarlamislar. Evet son derece hizli ve gelismis bir model ama 17 inch bilgisayar kullanmak bana ev sinema sisteminde calisiyormusum hissi verdi. Son 5 senedir genelde maksium 13 inc kullandigim icin olabilir tabi.
Gerci bugun 4. gunum ve henuz acilamadi ama olsun. Guvenlik sebepleriyle uygulanan sifreler vs yanlis oldugundan destek ekibinin yeniden ayarlamasini bekliyorum. :) Biraz bizim oralari andiriyor degil mi ?
Bu donem icinde bana bu blog uzerinden ulasarak sorular yonelten arkadaslara ilgilerinden dolayi tesekkur etmek isterim. Mumkun oldugunca her soruyu cevaplamaya calisiyorum ama gecikme oluyorsa da kusura bakmayin.

Sikca sorulan sorulardan bir sayfa duzenlemeyi dusunuyorum ama pek zamanim olmuyor. Genelde bazi ikilemlerde benden fikir isteniyor ama bu kararlar sizin iki konuyu da masaya yatirip kendi verebileceginiz kararlar. Ben sizin adiniza karar veremem. Cunku her kararda oldugu gibi secimlerin her birinin artilari ve eksileri var ve herkesin durumu birbirinden farkli. Benim icin olumlu olan baskasi icin olumsuz olabilir. Burada her konuyu mumkun oldugunca detayli yazmaya calistim ancak sunu bilin ki ben onume gelen seceneklerden sadece birini sectim ve onu yazdim. Diger alternati secseydim neler yasayacagimi bilemem. Umarim onlari secenler de yasadiklarini yazar da secim yapacaklar her tarafini dikkatle degerlendirebilirler.

Gorusmek uzere...

 

1 yorum:

  1. Merhabalar bende bilgisayarciyim tipki senin gibi ve doncaster da kaliyorum. Fakat is bulamadim hala bana yardimci olursan her gun duacin olurum. En azindan bir yol gosterirsen cok sevinirim. argirovmanol@gmail.com mail adresim bana ulasirmisiniz.

    YanıtlaSil