6 Temmuz 2015 Pazartesi

Konsoloslukta Nufus Cuzdani Yenileme

Nasil oldugunu anlamadigim bir sekilde kizimin nufus cuzdani ortadan kaybolmus. Gonderdigime eminim ama Home Office gelmedi diyor. Tartismaya girip zaman kaybetmek yerine kayip nufus cuzdani nasil cikartilirin pesine dustum.

Konsolosluk web sitesinde, eger pasaport gibi resimli bir kimlik ibraz edilirse aninda cikartilacagi yaziyordu. Ancak sorun su ki bizim pasaportlar su anda Home Office'de oldugundan onlari oradan geri istemek gibi bir durumumuz yoktu. Randevu alacak kadar da zamanimiz olmadigindan sansimizi deneyerek esimi Londra'ya konsolosluga gonderdim.

Durumu anlatmis ve sagolsunlar 1  saat icinde yeni kimligi vermisler. (Sasirtici ama konsolosluk kimi zaman Turkiye'den daha hizli ve daha anlayisli calisiyor) Tabi bir kayip cuzdan cezasi (£28) mukabilinde. Ama su anda hic onemli degil.

Simdi bunun cevirisini de halledersem sanirim Home Office'in eksik evrak diye istedigi hersey tamamlanmis olacak

Benimki gibi bir dosya bile boyle puruzlere takiliyorsa artik digerlerini dusunemiyorum.




2 yorum:

  1. Yazdığınız her yazıyı okudum. Şimdi de günlük takip ediyorum. Ben de sizin girdiğinize benzer bir yola girmek üzereyim. İnş. oturumunuzu en kısa sürede alırsınız. Selamlar.

    YanıtlaSil
  2. merhaba acil bir sey soracaktim bana haloooooo@hotmail.de adresinden ulasir misiniz ? Zira iletisim bilgilerinizi bulamadim Blog sitenizde...Macrop Bey ? cok Tesekkürler - Baran

    YanıtlaSil