17 Nisan 2015 Cuma

Dokumanlari Gonderdim

Eveeet postaneden simdi geldim ve artik fiilen tum dokumanlar benden cikmis durumda. 1 hafta suren evrak toplama, print etme isleri resmen bitti. Her ne kadar daha yeni basliyor olsa da uzerimden
bir yuk kalkti diyebilirim. Tek tek sayfa sayfa olabilecek her turlu sorunun uzerinden gectim. Hatta muhasebecinin donem sonu kapanis raporundaki basit bir tarih hatasini bile yakaladim ve duzelttirdim. Bankalara gidip hesap dokumlerini (statement) topladim. Kaseletmeye calistim ama gecen sefer kaseleyen banka bile artik boyle birseyi kesinlikle yapmadiklarini soyledigi icin pesini biraktim. Online yapilan butun islemlerin tarihcelerine gidip tek tek tum faturalari yazdirdim. En son bugun muhasebeciye gidip donem kapanisini da gerceklestirip, Onu da klasore ekleyip postaladim.

Simdi Deniz Bey inceleyip, duzenlemeleri yapip basvuruda bulunacak ve bekleyis baslayacak. Bakalim bu sefer ne kadar bekleyecegiz. 

2 yorum:

  1. Merhaba,

    Umarım herşey yolunda gider. Blog çok faydalı oldu benim için, teşekkürler paylaştığınız için.
    Ankara anlaşması ile 3 hafta kadar önce Londra'ya geldim kızım ve eşimle. Çok bilgim yok ama Sole trader kurmayı düşünüyorum, bende yazılımcıyım, aslında şu an işim var, home office amerikan bir şirket için freelance çalışıyorum, ayrıca netten yürüttüğüm kendi işimde var. Sizin tavsiye edebileceğiniz bir muhasebeci varsa paylaşırsanız sevinirim, gördüğüm kadarıyla karışık biraz, işin başında da ne kadar sağlam tutarsam o kadar iyi olacak. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Salim Bey.
      Malesef Londra'da bildiğim bir muhasebesi yok. Manchester'de bulunduğum icin ancak buradakini onerebilirim ama manasi olmaz.

      Sole trader ile limited arasindaki farklari iyi incelemenizi oneririm. Vergi avantajlari yonunden de bakin. Limited sirket Turkiye'dekinden biraz farkli cünkü

      Sil