2 Mart 2017 Perşembe

Kendi blogunu okumak

Bunca zamandir basimdan gecen her seyi sizlere aktarmaya calistim ama kendi yazdiklarimi pek okumadigimi farkettim. Simdi en eskilere gidip okumaya basladim. Ne enteresan birseymis bu boyle. Zaman tunelinde gibiyim. Yazdiklarimin hemen hepsi hala %99dogru. Pek birsey degismemis bu kadar zamanda. Simdi daha bir uzmanlasmis olarak herseyi tekrar gozden gecirip duzeltme gereken yerleri duzeltmeye karar verdim. Belki kucuk eklentiler de yaparim. Ama orjinal metni bozmayacagim alta yapacagim eklemeleri. Bakalim nasil olacak :) 

10 yorum:

  1. Hocam tüm sayfaları, bloğunu ilk keşfettiğimde günlerce okuduğum içi senden ricam şimdi neler güncellendi diye bizleri uğraştırma :) mümkünse değişiklik listesi diye bir başlıkta link ver olur mu :)

    YanıtlaSil
  2. :))) OK o zaman bir sayfalar bolumune guncellemeler diye bir sayfa acarim oraya yazarim. Seni mi kiracagim :) Bunca yildir gelmesen de gormesek de orada uzak bir takipcimizsin neticede.

    YanıtlaSil
  3. Elinize sağlık, çok faydalı yazılar var. Yolunuz açık olsun.

    YanıtlaSil
  4. uzaklarda cok takipciniz var bundan emin olabilirsiniz... ;)

    YanıtlaSil
  5. Yakinda da var :)
    - Mesut

    YanıtlaSil
  6. Kırmadığın için teşekkür ederim :) Merakla bekliyorum yeni yazılarını ve güncellemelerini ;) Kal sağlıcakla...

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. blogunuzu ilk yazıya kadar okudum. ne güzel seneler önce gerçekleştirmişsiniz hayalinizi. belki izmirde yaşıyor olmaktan dolayı belki de sarmaşıklarımız bizi çok sıkı sardığı için aklımız anca başımıza geldi diyeyim. gitmek istiyoruz ama nereye? neresi olursa mı? gibi sorular kafamızda. eminim biz de bu hayalimizi gerçekleştirebilirsek keşke daha önce gitseydik diyeceğiz. kısmet diyelim, şimdilik sadece burda içinde boğulduğumuz hayattan kurtulmak var hedef olarak. gerisi gelir diye umuyorum, karar vermek işin yarısı ne de olsa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hic kolay degildir karari vermek, cok iyi biliyorum. Umarim hersey gonlunuzce olur.

      Sil
  9. Yaşar ÖLÇER

    Emeğinize sağlık. Çok faydalı bilgiler. Teşekkürler

    YanıtlaSil