5 Ocak 2017 Perşembe

Yeni bir yil, yeni bir is

Yilbasindan sonra yeni isime basladim. Yine plaza ortamlarina girmis oldum bu yeni is ile. Ingiltere'nin bu bolgesi icin pek alisik olunmayan "12. Katta" calismak nasipmis.

Mortgage isi hala cozulmedi. Muhasebeciden istenen evraklari bankaya gonderdik bu sefer daha dusuk kredi verebileceklerini soylediler. Daha dusuk kredi benim isimi halletmiyordu. Sebebini sordum muhasebeciden giden rakamlar ilk gonderdigime gore daha dusukmus. Bunlarla anlasmak bazen gercekten zor. Benden ilk istedikleri rakamlar brut rakamlardi. Sonra muhasebeciden net rakamlari almislar. Simdi "bunlar dusuk" diyorlar. Lan tabi dusuk olacak. brut ile net arasinda otomatikman fark olacak.

Neyse bu arada yeni ise girdigim icin bir de bu yandan sansimi denemek istedim. Normalde bir iste calisiyorsaniz 3 aylik bordronuzu gormek isterler. Ben ise daha 2 gun olmasina ragmen imzalanmis kontratimi gostererek bunu gecebilir miyim gormek istedim. Sansima birkac tane banka kontrat gormeyi yeterli buluyormus. Son anda mortgage isi tamamen iptal olacakken birden olumlu sinyaller almaya basladim.

Hala evrak toparlama ve gonderme safhasini gecemedim ama umarim gecerim. Cunku simdi de Home Office mektubunu vizemi ve pasaportumu istediler. Son gelen mektubu scan etmemisim onu farkettim. Boylece sonuc yine yarina kaldi.

Kisaca Ingiliz tarzi ilerliyoruz her iste.. Sakin sakin, usul usul, yavas yavas.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder