11 Nisan 2012 Çarşamba

Vize Uzatma ve Meetup

Vizenin uzatma zamani geldi catti. Nasil gecti bu zaman anlayamadim aslinda.
Simdi ilk 1 senelik vize eger hersey yolunda giderse 3 senelik daha uzayacak.  Bu bildigim kadariyla Ankara anlasmasi kapsaminda olan yegane uzatma. Cunku 4. senenin sonunda alinacak olan vize Unlimited Leave To Remain vizesi ki bircok bariyerin kalkmasi anlamina da geliyor. Ondan 1 sene sonra da Vatandaslik basvurusu hakki gelecek. Zaman hizli akiyor. Ankara anlasmasi uzatmasi icin yine GOK IMMIGRATION SERVICES ile calismaya karar verdim. Deniz Bey once yetki yazilarini istedi onlari gonderdikten sonra da birtakim evraklar istedi hazirladim ve gonderdim.
Istenen evraklar
  • 2 ser tane fotograf
  • Pasaportlar
  • Home Office'in verdigi ilk yazilar
  • National Insurance Number karti / yazisi
  • CWF1 Formu (Sirket acilisi icin muhasebecinin yaptigi basvuru formu)
  • Kestigim faturalar
  • Vize uzatma formunun imzali kopyasi
  • Birer tane elektrik su vs faturasi
  • Kira sozlesmesi
  • Polis Kaydi belgeleri
Bunlar ilk etapta istenenler sonra tekrar arayip sunlari da istedi
  • Public Liability Insurance - (Zorunluymus yeni ogrendim)
  • Muhasebeciden kar zarar durumu
  • Banka ekstreleri (kisisel ve is hesaplarinin acildigi gunden bu yana kaseli kopyalari) - Banka en fazla 6 aylik veriyor onu da ozellikle soylemezseniz kaselemiyor. Ama internetten bastirip kaseletebiliyorsunuz. (Artik hic bir sekilde kaselemiyorlar - 05/08/2016)
  • Musterilerden alinan musteri yazilari (hakikaten bu isi yapti memnun kaldik falan gibi tarih imza olan antetli kagida basilmis yazilar)
  • Varsa is kontrati
  • Kartvizit, web sayfasi printi, is ile ilgili facebook twitter sayfalarinin printleri
  • diploma sertifika vs
  • 1 yilda is nasil gelisti yazisi
  • Evlilik cuzdani
  • Tax return form
  • Muhasebeciden alinacak yazi (evet ben bakiyorum hesapalarina gibi birsey)
  • Varsa Tax odemeleri
  • Varsa National Contribution odemeleri
  • Alinan malzemelerin faturalari
Bu arada Meetup adli siteden Manchester'daki Turklerin grubuna dahil oldum gecenlerde. Bir muddettir sessiz kalan grup 23 Nisan icin bir bulusma organize etti. Simdi 22 Nisan'da bulusacmak uzere sozlestik. Oradan fotograflar ve bulusmayi buradan size aktaracagim.

3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, blogunuzdaki yazilar bizler gibi yeni gelenler icin cok faydali oncelikle cok tesekkurler. Biz de uzatma basvurusunda bulunacagiz ve sizin icin mahsuru yoksa acaba 1 yillik is gelisim yazinizin ana basliklarini paylasma sansiniz olur mu ya da bir ornegini?Tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef uzerinden gecen bunca zamandan sonra icerigini tam olarak hatirlamiyorum. Ve elimde bir kopyasi da yok. O yaziyi Deniz bey hazirlamisti ve dusunuyorum da yaziyi gorup gormedigimden de emin degilim. Kusura bakmayin.

      Sil