30 Eylül 2010 Perşembe

Gittikten sonra

Öncelikli olarak ben nihai gidişimden önce son bir kere daha oraya gideceğim Bu benim ikinci gidişim olacak ki üçüncü gidişimde Ankara Anlaşmasına başvuruda bulunacağım. . Bu aslında projenin son aşamaları için biraz da gereksiz gözüken bir gidiş ama yine de böyle bir plan yapmıştım ve biletleri almıştım.

Bu gidişimde sadece araştırma inceleme yapmayı hedefliyorum çünkü Ankara anlaşması vizesini almadan herhangi bir satınalma yapmam yersiz olur. Yine de bir kontörlü (pay as you go) telefon kartı alacağım çünkü ilk seferindeki roaming ücreti canımı yakmıştı.
Hat kıyaslamaları ve fırsatlar için mobiles.co.uk sitesi oldukça yardımcı oluyor.

Ankara anlaşması vizesini aldıktan sonra asıl yapılması gereken konular var. Yapılması gerekenler için araştırırken bulduğum web sitesi adresleri veya telefonları ise şöyle
National Insurance Number : 0845 6000 643 / www.hmrc.gov.uk
British Telekom - Sabit hat bağlatmak için 0800 800 150
Laptop almak için : laptopsdirect.co.uk
Araba alırken fiyat makul mü kontrol etmek için www.parkers.co.uk
Araba hasarlarını kontrol etmek için www.theaa.co.uk
Acil Servis numarası : 999

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder