23 Aralık 2016 Cuma

Yilbasina girerken...

Hayretle ve saskinlikla birseylerin olumlu gitmesini seyrediyorum bu aralar. Cok ilginc bir zamanlama ile gelen yeni is, ev ile ilgili halen bir sorun yasanmadan ilerlenmesi (Gerci hersey sonuclanmadan konusmak korkutuyor), hatta en kalabalik otoparka girdigimde tam onumdeki park yerinden, ben yaklasirken bir arabanin cikmasi.

Normalde olmazdi bunlar. Ilginc.

Turkiye'deki daireyi satarak buradaki evin pesinati icin parayi transfer etmistim ya hani. Dakika 1 gol 1 hemen avukat bu paranin kaynagini ispat etmemi istedi. Daha once bunu duydugum icin eski tapumun fotokopisi ile yeni alan arkadastan rica ederek onun fotokopisini almistim. Tapu Sicil'de satana herhangi bir dokuman verilmedigi icin, baska yolu yok gibi gelmisti bana. Sonucta hakli ciktim. bu iki tapu fotokopisini avukata gonderdim. Turkce olmasina ragmen kabul ettiler. Hayret degil mi? Vizeler sirasinda o kadar bilenmisim ki gonderdikten sonra aradiklarinda direk "ne o ? cevirmen mi lazim ? baska belgem yok valla ?" diye savunmalara gectim.. Avukat "yok yok hersey tamam tesekkur etmek icin aradim" dedi :)

Umarim 2017 artik bir donum noktasi olur.

Herkese harika bir yil diliyorum, umutlarin gerceklestigi, herseyin yolunda gittigi mukemmel bir yil olsun.

Bu arada benimle iletisime gecen bir okuyucum kendisi icin hazirladigi harika linklerle dolu sayfaysini sizlerle paylasmama izin verdi.


https://github.com/tolgaergin/awesome-london

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder