21 Temmuz 2016 Perşembe

NIHAYET

Bes senedir suren macerada, sondan bir onceki ve en onemli donemeci biraz once dondugum haberini aldim. Gercekten duygularimi anlatamam. Nihayet Indefinite Leave To Remain (Sinirsiz
oturum) vizesini almis bulunmaktayiz. Daha elime gecmedi ama vizenin geldigi haberini Deniz bey bizzat arayarak soyledi.

Ozellikle kendi ulkemin durumunun pek de ic acici olmadigi ve Brexit'in esigindeki boyle bir zamanda bu cok cok onemli bir esik bence.

Bu blogu takip edenlerin arasinda bu haberi bekleyenlerin oldugunu biliyorum. Sonucta bu haber gosterge niteliginde. O yuzden hemen sizlerle paylasmak istedim.

Artik 1 sene bekleyip gerekli sinavlara girerek vatandasliga gecmek kaldi. O asamalardan gecerken de neler yasadigimizi sizlerle paylasacagim.

Gorusmek uzere

8 yorum:

  1. Haydi geçmiş olsun...TEBRİKLER!

    YanıtlaSil
  2. Tebrikler Üstadım...

    YanıtlaSil
  3. İnanılmaz sevindim. Tebrik ediyorum ve mücadele dolu yıllarınız için kutluyorum. Harika bir iş çıkardınız. Aileniz ve size mutluluklar...

    YanıtlaSil
  4. Tebrikler, izinizden geliyoruz

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Ali bey hayirli olsun.cok sevindim.umarim hersey gonlunuzce olur

    YanıtlaSil

  7. Tebrikler çok sevindim bu yazıyı okuyunca.

    YanıtlaSil