27 Kasım 2017 Pazartesi

Basvuru durumu

Aksam aksam seytan durttu de su vatandaslik basvurusunun durumu ne acaba diye bir kontrol edeyim dedim.

https://contact-ukvi.homeoffice.gov.uk/app/visa_application/checkvisastatus

bu sayfada guya farkli case ID lerle vs sorgulama yapilabiliyor. Ancak kafam iyice karisti. Keske kontrol etmeseydim.

Zira Case ID'lerin hic biri "Recognized" degilken Biometric Resindence numarasini girince "Decided" cikiyor. Simdiye kadar 5 aydan once karar yuzu gormemis biri olarak, killanmak en dogal hakkim. Hadi canim dedim kendi kendime.. buyuk ihtimalle o karar bir onceki ILR'dan falan kalmistir. Yoksa ben kiiiim oyle bir iki haftada "Decided" gormek kim.

Hani kazayla "tamam artik Ingilizsin" deseler, boyle hassas bir konuda dalga gecmeye utanmiyor musunuz diye Home Office'e kafa goz dalarim. O derece beklemeye alismisim yani.


NOT : (10/12/2017) Bugun kontrol ettim ve artik bu link calismiyor. Sayfayi komple kaldirmislar. :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder