17 Haziran 2016 Cuma

Oportunistin Cografyasi

Dun gelen misafirlerimizden bir Turk"un (ki artik Ingiliz vatandasligina gecti) Brexit konusunda ayrilma yonunde oy kullanacak olmasini soylemesi, bana bir kere daha oportunizmin cografyasi olmadigini gosterdi.

Avrupa birliginden cikisi, bu sayede buraya gelen birisi onayliyorsa durum gercekten endise verici demektir. Ingilizlere soylenen is imkani, cocuklarinizin egitimi, vergilerin baskalari icin harcanmasi gibi sacmaliklara once yabancilar inanmis. Boyle bir ayrimin ikinci adiminda vatandas bile olsa isin ucunun eninde sonunda kendisine dokunacagini nasil goremezler anlayamiyorum.

Burada billboardlardan bir afis gostereyim size de isin ne durumda oldugunu anlatmaya yardimci olsun

Dikkatinizi cekerim bu afisi elestiren adam / kadin ayrilma yonunde oy kullanacak.


2 yorum:

  1. İnanamıyorum gerçekten... Yorum yapması güç.. Kendi geçtiğin kapıyı arkandan gelenlerin yüzüne kapatmak gibi bir şey.

    YanıtlaSil
  2. bu da başka bir türk sorunu olabilir. ben de aynı şeye rastlıyorum çokça, ama çoğunlukla türklerden geliyor bu eu dan çıkma talepleri. örneğin dün burada kalmaya hak kazanmış bir polanyalının, eu dan çıkma propogandaları karşısında bol küfürlü bir söylevini dinlemek zorunda kaldım. yani polonyalı kendisine yapılan muameleyi unutmuyor (arada auschwitz den bahsedip durdu mesela). sanki alman konsolosluğunda vize kuyruğuna giren türkleri bir nazi edasıyla itekleyen o türk görevlesinin soyundan geliyor bunlar. ya da hsbc türkiye de hiçbir ingiliz yöneticinin cüret edemeyeceği çalışma şartlarını kendi çalışanlarına dayatan o türk yöneticiler... aslında ingilizler ya da almanlar bizim bu zaafımızı biliyorlar sanırım.

    YanıtlaSil