1 Mart 2016 Salı

Gelenler

Blogu takip edenlerden 3 kisi Ankara Anlasmasi vizesini alip Ingiltere'ye geldi. Gelen arkadaslardan eger buraya gelis hikayelerini paylasmak isteyen olursa seve seve blogda yazmalarini temin edebilirim. Sonucta ne kadar farkli hikaye olursa o kadar cok konuyu kapsamis oluruz.

Hatta eger bu konuda kendi bloglari olanlar varsa lutfen benimle temasa gecsinler burada onlari da tanitalim. Her gelis hikayesi birbirinden farkli. Gelmeyi dusunenlerin kafalarindaki soru isaretlerini, biz gelenler olarak biliyoruz, hepimiz oradan gectik. Her hikaye bir sorunun cevabi olabilir.

Gorusmek uzere.

2 yorum:

  1. Merhaba,
    Ben Ingiltereye Ankara Antlasmasi ile degil EEA ile yani Avrupa Birligi vatandasi ile evlilik dolayisiyla geldim. Bir viddeo blogum var.Bu ulkede yasadiklarimi paylasarak gelecek olanlara yol gostermeye calisiyorum.Musadenizle paylasmak isterim,belki gelecek olanlara gecis sureci boyunca yardimimiz dokunabilir.

    http://britanyadahayat.blogspot.co.uk/

    Ilerleyen zamanda Vizeyi nasil aldim ne gibi asamalardan gectim ne gibi belge dokuman ve kanitlar sundum onlari da vlogum da paylasacagim.Umarim birilerine yardimimiz dokunur.
    Tesekkurler.

    YanıtlaSil
  2. Sikca sorulan sorular bolumune linkinizi koydum. Ileride linkler diye bir sabit sayfa yapmayi dusunuyorum oraya da tasiyacagim.

    YanıtlaSil