7 Mart 2016 Pazartesi

1+3+1+ ?

Tekrar ayni surece basliyoruz. Yani indefinite (sınırsız) oturum vizesi icin basvuru zamani geldi. Bir kez daha Deniz Gok ile calisma karari verdim. Bakalim bu sefer nasil olacak.

Sirket acisindan bakildiginda karlilik artti ama bankadaki para ekstra olusan ozel durumlari karsilamaktan dolayi cok da parlak bir durumda degil.

Deniz Bey basvurudan once muhasebelesmenin ve cikan vergiyi yatirmanin daha olumlu gozukecegini soyledi ama cikacak olan verginin rakami biraz gozumu korkutuyor acikcasi. O rakamlari karsilayip karsilayamayacagimi bilemiyorum. Normalde muhasebelesme icin de cikacak vergiyi odemek icin de onumde Ekim ayina kadar bir sure var.

Sahsi acidan neler farkli ? Bu sefer esime banka hesabi actirdik yani evde benimle yasadigina dair bir kanitimiz daha var artik. (Gecen sefer bunu istemislerdi)

Simdiki kontratim bir terslik olmazsa vize basvurusundan sonraya da uzatilacak gibi. Yani kontrat bittiginde vizenin bitmesine bir ay kaldigi icin yeni kontrat arama iskencesine girmeyecegim.

Simdiki kontratim bir belediyede ve burada cok iyi iliskiler kurdum. Istenirse harika referans mektuplari alabilirim. Bunun olumlu bir yani olacagini dusunuyorum. Sonucta devlet kurumu.

Yani bankadaki para durumu haric hersey duzenli ve yolunda aslinda.



2 yorum:

  1. şu ana kadarki blog yazınızı 1 günde okuyup bitirdim. süper olmuş. elinize emeğinize sağlık. ilk başvuru aşamasına geldim. inşallah sorunsuz geçer bizim ki de.. selamlar.

    YanıtlaSil