26 Mart 2014 Çarşamba

Arabayi degistirdim.

Arabayi degistirdim.

Degisiklik sirasinda arabayi elimde tuttugum surece gecerli olacagini soyledikleri garantinin detaylarini da ogrendim. Kontratta 3 sene yaziyor ama adamin soyledigine gore yasal olarak bunu 3 sene yapmalari gerekiyormus. Surenin sonunda beni arayip araba hala bendeyse ucretsiz uzatma isteyip istemedigimi soracaklarmis.

Biraz sahtekarca gozukse de 3 sene bile guzel rakam bence.

Evrak islerine gelince, bendeki ruhsat denebilecek o kayit kagidinin ilgili bolumunu kesip tarih attim ve imzaladim. Bugun o kagidi uzerinde belirtilen adrese gonderdigimde araba benden cikmis olacak. Ayni islem yeni aldigim araba icin de bu sekilde yuruyor.

Sonucta simdi sigortayi eskisinden yenisine gecirmekten baska bir isim kalmadi. Onu da bugun yarin yaparim.Bu arabayi aldigim sirket bana 5 gunluk gecici sigorta verdigi icin onun rahatligi var uzerimde.

Son bir not. Cocuklar arabaya bayildi. 7 kisi hep beraber seyahat edecegimiz fikri cok hoslarina gitti. Dun aksamdan beri en arkadaki 2li koltuktan kaldiramiyorum onlari.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder