24 Haziran 2015 Çarşamba

Cimleri Bictirmek

Sanmayin ki bir kac hektar bir arazimiz var. Mutevazi bir arka bahce ile kucucuk bir on bahcenin cimlerinin (cimlik tarafi kalmamis aslinda bildiginiz cayir) bicilmesi icin bahcevan arayisimizin neredeyse senesi dolmak uzere. Gecen sefer kimseyi bulamayinca ev sahibinin "shed" denen bahce klubesinde biraktigi cim bicme makinesini kullanarak ben yapayim dedim. Kirik dokuk bir makine ile 2 saatin arkasindan iflahim kesildi. Ittirirsin gitmez cekersin sapi elinde kalir. Ben cim bicme makinesi alayim diyecegim ama o da sacma. Yarin ne olacagini bilmeden, kiraci oldugum bir evde ne yapacagim sonra onu. Simdi gene bahcedeki otlar bel hizasina geldi ve emlakci bu aralar denetime gelecek. Yani onlarin tekrar normal boyuta indirilmesi gerek.


Tekrar bahcevanlarla temasa gectim. En son verdikleri fiyatlarla, beni cumhurbaskani sarayinda yasadigima ikna etmelerine ramak kalmisti. Alt tarafi yarim saat cim bicecekler ama oyle saniyorum ki kendilerini rencber saniyorlar. Kimbilir o bicilen cimlerden nasil bir kar elde edecegimi dusunuyorlarsa artik. Simdi tekrar arayip aslinda o otlarin atilacagini yani satmayacagimi dolayisiyla da buyuk paralar kazanmayacagimi soyleyip makul fiyatlara inmelerini saglamaya calisacagim.

Ucunda emek olan is kollarinda aldiginiz fiyatlar anormal yuksek. Bazen ne halt etmeye bilgisayar programcisi oldum keske bahcevan olsaydim bile diyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder