30 Ağustos 2013 Cuma

Turkiye'den misafir agirladik

Uzun zamandir gorusmedigimiz eski bir dostum ve ailesini agirladik gectigimiz on gun icinde. Ingiltere vizesi almak icin acentaya gittiginde acentadan kafasini yalan yanlis bilgiler ile doldurmuslardi. Bankada adam basi 10.000 TL olasun uzerinizde gayrimenkul olsun falan gibi bir suru sacma sapan bilgiyi yuklediklerinde arkadasim kafasi karismis bir sekilde ne yapacagini bana sordu .

"Hic yalan soyleme neyin varsa onu beyan et, kalacak yer olarak benim evin adresini ver" dedim ve bir davetiye mektubu yolladim. 1 haftada vizesini aldi. Acentacinin saskin bakislari altinda vizesini aldigini ve adamin arkadasima "fabrika sahiplerinin vizesi reddedilrken nasil aldigini merak ettigini" soyledigini ogrendim.

Vize basvurusunu meslek olarak yapan bu adamlarin bu konunun ayirdina varmamis olmalari ilginc aslinda. Vize vermemedeki bahane para olmamasi degil, yalan veya tutarsiz beyandir.

Neyse 10 gun kalan arkadaslarimizla kucuk bir cevre turu attik. Umarim mutlu ayrilmislardir. Bu turun icindeki "Gay Pride Yuruyusu" nun yazisini ayrica fotograflari ile paylasmaya calisacagim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder